Customer Experience

Customer Experience

Een ultieme klantbeleving creëren door een effectieve klantreis te ontwikkelen

Een focus op waardevolle (potentiële) klanten is van essentieel belang door het geven van de juiste aandacht op het juiste moment met de inzet van Customer Experience. Met deze service speelt u effectief in op de behoeften en interesses van uw klantrelaties en bent u onderscheidend, waardoor een positieve klanttevredenheid wordt gerealiseerd. De meerwaarde van deze service is: échte aandacht geven met als resultaat een betere en langdurige klantrelatie te behouden én die u zal aanbevelen aan ondernemers die u nog niet kent. Juul Services brengt uw huidige customer journeyin beeld en stelt een actieplan op om een effectieve klantreis te ontwikkelen, hetgeen resulteert in een ultieme klantbeleving. Tijdens een intakegesprek bespreken we uw doelstellingen, de werkzaamheden en de investering. Het is mogelijk om de fases van deze service los af te nemen, echter adviseren wij u om deze volledige dienst in te zetten waardoor de effectiviteit zal toenemen.

Aanpak:

  • Fase 1 | Kick-off sessie: samen met u brengen we in een dagdeel uw huidige customer journey in beeld o.b.v. uw organisatie en klanten.
  • Fase 2 | Actieplan: opstellen van een customer experience plan om een effectieve klantreis te ontwikkelen en het creëren van een ultieme klantbeleving;
  • Fase 3 | – Bewustwoording: het initiëren van een awareness-campagnes d.m.v. de inzet van content marketing, online advertising en PR & pers.
  • Fase 4 | – Overweging: inzet van activaties voor klanten die zich in de overwegingsfasebevinden d.m.v. klantreferentiecases, reviews en retargetting.
  • Fase 5 | – Aankoop: coaching van uw salesteam om een zo hoog mogelijke conversie ratio te realiseren door opvolging van leads en closing van deals.
  • Fase 6 | – Service: gerichte contactmomenten voor, tijdens en na de oplevering van de orders d.m.v. mailings, attentie-calls en een persoonlijk klantbezoek.
  • Fase 7 | – Loyaliteit: inzet van communicatie prikkels w.o. klant feedback-calls en gepersonaliseerde nieuwsbrieven met acties voor cross- en upsell.

Meerwaarde

  • Knowhow: wij beschikken over ruim 20 jaar ervaring in de ICT, Security en Telecom markt.
  • Ontzorging: de uitvoering van de marketing activaties worden van A tot Z door ons verzorgd.
  • Rendement: het realiseren van een optimale waarde creatie, hetgeen resulteert in activatie én inkomsten.
  • Snelheid: in staat om de activaties op korte termijn uit te voeren op operationeel- en tactisch niveau.
  • Impact: de effectiviteit zal toenemen bij het combineren van de overige services.

 

Geïnteresseerd in onze Customer Experience Service?

Voel u vrij om ons een bericht te sturen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.