XS4ALL

XS4ALL

XS4ALL

Online Direct Response Channel

Het XS4ALL Online Direct Response Channel met het online label Internetvergelijken.nl heeft geleid tot het significant verhogen van het marktaandeel met nieuwe breedband, telefonie, tv en triple-play abonnementen  XS4ALL. De sterke positie van het online label Internetvergelijken.nl toont zich door de site op een onafhankelijk karakter te positioneren en dat de bezoekers de proposities op een transparante wijze kunnen vergelijken. De vergelijkingssite wordt door de consument ervaren als een betrouwbare online-aanbieder waarbij een besparingscomponent centraal staat. Hierdoor ontstond een pull strategie vanuit de consument, waarbij de site een hoge traffic en conversie heeft. De succesfactor van de site bestaat uit een uitgebalanceerde online marketing aanpak met de inzet van de middelen; Google Analytics, SEO, SEA, Linkbuidling, Affiliates en Social Media. Zie: www.internetvergelijken.com

Services

  • Strategie: het ontwikkelen van de sales & marketing strategie voor de distributie kanalen.
  • Marketing: Online Direct Response Distributie Channel via co-branding partners (Internetvergelijken.com).
  • NPS: loyaliteitsprogramma & random act of kindness
  • Activatie: uptake traffic, lead generatie, sales conversie met online sales.
  • New Business Development: via closed communities sales met o.a. ABN Amro, ANWB, Telegraaf.
  • Partnerships: media, memberships, affiliate partners & closed user groups.
  • Merkvoorkeur: footprint verhoogd bij distributie kanalen van XS4ALL.