Klanttevredenheid opnemen in uw marketing?

Klanttevredenheid opnemen in uw marketing?

Klanttevredenheid opnemen in uw marketing?

De meeste organisaties zijn sterk afhankelijk van ‘loyale’ klanten die goed zijn voor het merendeel van de omzet. Tevens zijn de kosten om een klant te behouden veel lager dan het werven van een nieuwe klant. Een focus op deze waardevolle klanten is dus van essentieel belang! Met een klanttevredenheidsprogramma van Juul Marketing speelt u effectief in op de behoeften en interesses van uw klantrelaties en bent u onderscheidend. Een programma dat voortbouwt op competenties en concurrentievoordelen van uw organisatie en inspeelt op trends in de markt.

Creativiteit en originaliteit zijn de parameters van het geven van de juiste aandacht op het juiste moment op de juiste plaats en ter gelegenheid van het juiste evenement of de juiste gebeurtenis. Doel: échte aandacht geven met als resultaat, vertrouwen, een betere en langdurige relatie die u zal aanbevelen en graag zal voorstellen aan ondernemers die u nog niet kent.